Attēlā: ielas gandrīz tukšas
Satiksmes ministrs Ainārs Šlesers (dzimis Leščinskis) intervijā pilsētas lauku teritorijas radiostacijai «Atmata FM» papildinājis savu paveikto darbu sarakstu ar neapstrīdamo faktu, ka Rīgā izdevies samazināt satiksmes sastrēgumus. Līdz šim ministrs pie saviem veikumiem pieskaitīja tikai pārbaudes par lidostas «Rīga» piemērotajām atlaidēm, «Latvijas Pasta» bankrotu, kas nebija tik šausmīgs kā varēja būt, kā arī pieaugušos ieņēmumus no sadārdzinātajām biļetēm pasažieru vilcienos.
Šlesers intervijā paskaidroja, ka Rīga ir tik liela, cik ir, un ielu platumu palielināt nav iespējams, tāpēc, stājies ministra amatā, viņš ķēries pie braucēju skaita samazināšanas. Situācija bija tāda, ka ekonomiskās augšupejas apstākļos aizvien vairāk cilvēku izvēlējās iegādāties automašīnas un tās izmantot, lai pārvietotos pilsētā, norādīja ministrs.
Pirmais plāns esot bijis atbrīvoties no cilvēkiem fiziski, veicinot viņu aizbraukšanu uz Īriju. Diemžēl netika ņemts vērā fakts, ka Rīgā dzīves apstākļi ir vislabākie valstī, tāpēc rīdzinieku īpatsvars starp izbraucējiem nebija liels. Tāpēc tika pieņemts plāns B: panākt ekonomikas krahu. Loģiski, ka, stāvoklim pasliktinoties, automašīnu kļūtu mazāk.
«Visi, ieskaitot Kalvīti, uzķērās uz «gāzi grīdā» aicinājuma, tāpēc krīze pienāca ātrāk un bija daudz smagāka,» ar labpatiku atcerējās Šlesers, «plāns izdevās lieliski.» Uz jautājumu, vai tika ņemta vērā plāna ietekme uz citām jomām, ministrs paskaidroja, ka viņa atbildība ir satiksme, un lai par citām jomām atbild tie, kam par tām jāatbild. ▼
2009. gada 5. februāris • Kategorija: Ekonomika • 7 komentāri
(pl. 12.46, 05.02.2009)
nu re, tas patiešām ir cilvēks, kas dara, nevis tikai tukši runā. Lai veicas, Buldozer.
(pl. 18.50, 05.02.2009)
Šis ir labais!
Žetons autoram!
(pl. 20.24, 05.02.2009)
sievietes smukumam ir jānāk no iekšām © 1999
(pl. 00.49, 06.02.2009)
Perfekti atainots Aināra piegājiens lietām. Lai nogrābstās…
(pl. 11.26, 06.02.2009)
beidzot sapratu viņa domu gājienu…. tiešām ģeniāls cilvēks.
(pl. 21.08, 06.02.2009)
Stratēģis!
(pl. 23.46, 06.02.2009)
Loti labs!