2006. gada 19. July

ASV mediju eksperti sašutuši par nekaunīgo TP reklāmu

99.gif

Attēlā: Ruperts Vedlogs

Pagājušās nedēļas nogalē ASV laikrakstā «The New York Times» publicētais Annes Midgettes raksts «In Riga, Creating an Identity Through the Arts» (Rīgā, veidojot identitāti caur kultūru) izraisījis plašu sašutumu ASV mediju ekspertu vidū, kas to viennozīmīgi novērtējuši kā slēptu Tautas partijas (TP) reklāmu.

«Pievērsiet uzmanību, ka rakstā slavēta tikai TP pārstāvošā kultūras ministre Helēna Demakova,» tālruņa intervijā norādīja Vašingtonas universitātes mediju studiju katedras profesors Ruperts Vedlogs. «Turpretī ne ar vienu vārdu nav pieminēts izcilais Latvijas politiķis un talantīgais korupcijas apkarotājs Einars Repše, kuram ir nenovērtējama loma ārkārtīgi veiksmīgajā Latvijas nacionālās valūtas — lata atkārtotā ieviešanā, un kura vārds šogad Saeimas vēlēšanās būs atrodams sarakstā, ko vēlēšanām izvirza partija «Jaunais laiks» — praktiski vienīgā saprātīgi domājošo Latvijas pilsoņu izvēle! Mums šeit ir darīšana ar cinisku mēģinājumu piemuļķot «The New York Times» lastājus, noskaņojot tos par labu TP. Tas ir tipisks reklāmmraksts, pie kura būtu jābūt attiecīgām norādēm.»

Uz jautājumu, kāpēc TP būtu nepieciešams iespaidot ASV sabiedrību, Ruperts Vedlogs pagaidām nespēja atbildēt. «Domāju, ka tā ir kāda daļa no lielāka plāna. Iespējams, te iesaistīta «VEF banka».»

TP pārstāvju viedokli līdz redakcijas slēgšanas brīdim uzzināt neizdevās. ▼

Pievienot komentāru