Attēlā: vai slēptā reklāma?
Sabiedrisko pētījuma centra «Providus» veiktā pētījuma sākotnējie rezultāti liecina, ka latviešu valodā veidotajos medijos diemžēl tikpat kā nav priekšvēlēšanu slēpto reklāmu, informēja «Providus» slēpto reklāmu projekta koordinatore Anda Rožukalne.
«Lielākoties latviešu mediji sniedz objektīvu informāciju par deputātu kandidātiem,» norādīja Rožukalne. «Ja agrāk mēs varējām pat izvēlēties, uz kuru slēptās reklāmas gadījumu reaģēt un uz kuru ne, tad tagad nākas kā badinātam sunim klupt virsū nožēlojamām druskām.»
Ja šāda situācija turpināsies, Rožukalnes projekts drīz vairs nebūs nepieciešams, tāpēc stāvokļa normalizēšanai «Providus» apsver iespēju pašiem noorganizēt kādu kliedzošu slēptās priekšvēlēšanu reklāmas gadījumu. ▼
2006. gada 12. septembris • Kategorija: Sabiedrība • Pievienot komentāru