Pēc ilgstošiem reklāmas efektivitātes pētījumiem iegūti dati, kas apstiprina, ka logo patiešām vajag lielāku. ▼
2007. gada 1. oktobris • Kategorija: Ekonomika • 5 komentāri
Pēc ilgstošiem reklāmas efektivitātes pētījumiem iegūti dati, kas apstiprina, ka logo patiešām vajag lielāku. ▼
2007. gada 1. oktobris • Kategorija: Ekonomika • 5 komentāri
(pl. 19.10, 01.10.2007)
šādu pētījumu budžets parasti sākas ar citronu. bet tas ir to vērts. nenoliedzami.
(pl. 22.03, 01.10.2007)
ko viņiem vajag lielāku?
(pl. 22.08, 01.10.2007)
Чем богаты – тем и рады. ( ups!)
(pl. 11.29, 02.10.2007)
Un kas pamudināja veikt pētijumus?
(pl. 22.23, 02.10.2007)
es.