2007. gada 10. oktobris

Pircēju pievilināšanai veikalā atver bordeli

555.png

Attēlā: patiešām ir padomāts par visu

Beidzot atrisināta intriga, kas aizsākās ar starptautiski pazīstamā erotisko pakalpojumu koda XXX piešķiršanu veikalu tīkla «Maxima» lielākajām tirdzniecības vietām: kā poētiski, bet nepārprotami tiek norādīts jaunajā reklāmā, veikalos beidzot tiks piedāvāti t. s. «prieki».

Ņemot vērā pakalpojuma masveida raksturu, būs pieejama plaša izvēle, kas spēs apmierināt ikviena klienta gaumi, tomēr paša pakalpojuma izmantošanai tiks atvēlēts pavisam neilgs laika sprīdis. Vienlaikus ar šīm pārmaiņām veikalos vairs nedrīkstēs ienākt un atrasties personas, kas vēl nav sasniegušas 18 gadu vecumu. ▼

7 komentāri

  1. Biologs teica:

    tagad ir skaidrs, kāpēc tas džeks saucas EFEKTOLOGS un kāpēc viņam vārdā ir CENTIS.

  2. Oskars teica:

    maximas mārketinga un brendinga vadītājiem vajadzētu pakārties publiski.
    izdomāt kautko tik trulu kā XXX pārtikas veikalam???
    lietuvieši laikam atpalikuši PSRS, kur xxx neko nenozīmēja…

  3. dada teica:

    Kā arī skaidrs ir tas, ka patiesībā viņa uzvārds ir Pipele, ko vienkārši nedrīkst pēc reklāmas likuma izmantot.

  4. viess teica:

    Te gan ir aizmirsts piebilst, ka tie, kam vel nav 18 vares izmantot limitetas veikala versijas ar apzimejumiem XX un X – tas ieteicamas ari pensionariem.

  5. The мля teica:

    MAXIMA stiprā puse – darbinieki. To profesionalitātes, lojalitātes un maksimālisma dēļ esam kļuvuši par to, kas tagad esam
    Kontekstā – rēcīgi.

  6. viena tante teica:

    Īpaši labi skan maksimālisms bordelī..

  7. tautumeita teica:

    bhihihihihihih

Pievienot komentāru