Lai palielinātu apgrozījumu un piesaistītu jaunus pircējus, lielveikalu tīkla «Maxima» mārketinga nodaļa nolēmusi radīt jaunu preču līniju ar zīmolu «Urla Maxim», nomainīt saukli, kā arī paralēli Centim Ūbelem ieviest vēl vienu reklāmas seju — urlu Maksimu.
«Maxima» mārketinga nodaļas pārstāvis informēja: «Līdz šim mēs diemžēl esam par maz pievērsuši uzmanību tādai pircēju grupai kā urlas. Protams, viņi pie mums iepērkas un ir iecienījuši pārsvarā preces ar «Optima līnija» zīmolu, kas pārstāv dažādas — gan pārtikas, gan nepārtikas preces, kurām ir ievērojami zemāka cena nekā citām ekvivalentām precēm. Tomēr mūsu jaunā stratēģija būs īpaši izstrādāta urlu piesaistīšanai. Būtībā jau mēs jaunu produktu līniju neradām, vienkārši pieprasītākajām precēm urlu vidū, kā saulespuķu sēklām, šķiltavām, alum, voblām, un tā tālāk radīsim jaunu zīmolu, lai palielinātu pārdošanas apjomu.»
Drīzumā tiks veidota arī reklāmas kampaņa, kuras sauklis būs «Maxima — ejam tusēt pie Maksima». Pašreizējais «Maxima» galvenais efektologs Centis Ūbele par šo projektu izsakās atzinīgi: «Būs jautri — urlas Maksima ideja tiešām reāli palīdzēs celt efektivitāti «Maximā». Pēc maniem aprēķiniem tas palīdzēs celt apgrozījumu no 12,8 līdz pat 33,4 procentiem atkarībā no veikala atrašanās vietas, gadalaika, vēja virziena, inflācijas tempa, IKP pieauguma tempa, alkohola līmeņa asinīs, RICI indeksa, migrācijas saldo, Planka konstantes un daudziem citiem faktoriem.»
(Iesūtīja Raimis/info.) ▼
2008. gada 23. maijs • Kategorija: Citi raksta • 8 komentāri
(pl. 15.57, 23.05.2008)
šis bija labs :) kā vienmēr, prieks iegriezties un uzzināt jaunāko.
(pl. 12.57, 24.05.2008)
Šis bija ĻOTI labs! :)
(pl. 09.42, 26.05.2008)
damn ku labs. Riktiigi noreecos…
(pl. 13.35, 29.05.2008)
Raimis/info raksti atšķiras ar lēti pliekaniem jokiem ….
(pl. 23.43, 29.05.2008)
Metamies aizstāvēt Raimi/info: novērojumi liecina, ka tieši šādi joki (neuzstājam, ka konkrētie vārdi, ar kādiem šie joki apzīmēti, ir vienīgie pareizie) nozīmīgai daļai PATIESI! lasītāju ir būtiski. Lai gan mūsu medija aptvertās informācijas sektors nav plašs, tomēr arī tajā ir vieta dažādībai. Kamēr vien esam spējīgi pārvarēt sīkumainās pretrunas, varam eksperimentēt. Bet tikpat svarīga vieta ir arī air komentāram: ja viedoklis netiek izteikts, ar to rēķināties nav iespējams. Kādi mēs pareizi, vai ne?
(pl. 16.20, 06.06.2008)
Pamatota kritika, bet kādi ir tie dārgie, nepliekanie joki? Pasakiet kādu laba joka piemēru!
(pl. 22.38, 06.08.2008)
“Raimis/info raksti atšķiras ar lēti pliekaniem jokiem…” – pēdiņās.
Raimis/info rullē!
(pl. 21.57, 07.11.2008)
Vai tad reklaamas veel nepietiek?! Labu preci pirks bez reklaamas!…