Attēlā: patiešām ir padomāts par visu
Beidzot atrisināta intriga, kas aizsākās ar starptautiski pazīstamā erotisko pakalpojumu koda XXX piešķiršanu veikalu tīkla «Maxima» lielākajām tirdzniecības vietām: kā poētiski, bet nepārprotami tiek norādīts jaunajā reklāmā, veikalos beidzot tiks piedāvāti t. s. «prieki».
Ņemot vērā pakalpojuma masveida raksturu, būs pieejama plaša izvēle, kas spēs apmierināt ikviena klienta gaumi, tomēr paša pakalpojuma izmantošanai tiks atvēlēts pavisam neilgs laika sprīdis. Vienlaikus ar šīm pārmaiņām veikalos vairs nedrīkstēs ienākt un atrasties personas, kas vēl nav sasniegušas 18 gadu vecumu. ▼
2007. gada 10. oktobris • Kategorija: Ekonomika, Sekss • 7 komentāri
(pl. 16.51, 10.10.2007)
tagad ir skaidrs, kāpēc tas džeks saucas EFEKTOLOGS un kāpēc viņam vārdā ir CENTIS.
(pl. 17.33, 10.10.2007)
maximas mārketinga un brendinga vadītājiem vajadzētu pakārties publiski.
izdomāt kautko tik trulu kā XXX pārtikas veikalam???
lietuvieši laikam atpalikuši PSRS, kur xxx neko nenozīmēja…
(pl. 17.38, 10.10.2007)
Kā arī skaidrs ir tas, ka patiesībā viņa uzvārds ir Pipele, ko vienkārši nedrīkst pēc reklāmas likuma izmantot.
(pl. 17.57, 10.10.2007)
Te gan ir aizmirsts piebilst, ka tie, kam vel nav 18 vares izmantot limitetas veikala versijas ar apzimejumiem XX un X – tas ieteicamas ari pensionariem.
(pl. 18.10, 10.10.2007)
MAXIMA stiprā puse – darbinieki. To profesionalitātes, lojalitātes un maksimālisma dēļ esam kļuvuši par to, kas tagad esam
Kontekstā – rēcīgi.
(pl. 18.22, 10.10.2007)
Īpaši labi skan maksimālisms bordelī..
(pl. 16.19, 11.10.2007)
bhihihihihihih